Direktlänk till inlägg 22 februari 2009

En kul lista!

Av Valpen - 22 februari 2009 14:25

Hittade denna lista hos Truddelutt.


Regler:

Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!

Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!

Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.

Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar(undantag första frågan så klart!)

Lycka till!


1. Vad heter du? André

2. Ett ord på fyra bokstäver: Agas

3. Flicknamn: Anette

4. Pojknamn: Anton

5. Yrke: Avdelningschef

6. Färg: Aprikos

7. Klädesplagg: Annorack

8. Mat: Aladåb
9. Sak i badrummet: AXE

10. Plats/stad: Ale Torg

11. En orsak att vara sen: Aggritioner

12. Något man skriker: AaaaaaaAaa!!!!

13. Film: Abba the musical

14. Något man dricker: Absinth

15. Band: A-Teens

16. Djur: Anaconda

17. Gatunamn: Atterbomsvägen

18. Bil: Audi

19. Sång: A life without you.

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Agillity

 
 
Truddelutt

Truddelutt

22 februari 2009 16:32

Där ser man. :)
Trevlig söndagskväll på dig!
kramen

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

22 februari 2009 19:58

Kul att få ett namn på dig! =)
Kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Valpen - 5 september 2009 17:09

Jag vet att jag har varit slarvig med att skriva nu under sommaren! FÖRLÅT!   Meen idag när jag var å jobbade på invigningen av en skola här i Trollhättan så fick jag höra att Andra Generationen skulle spela.. Hade aldrig tidigare hört talas om dom t...

Av Valpen - 13 juli 2009 02:23

har vi i huset förutom ett störande litet moment.. Personenerna som inte vet vad ordet respekt betyder borde verkligen gå en kurs eller något.. Sällskapet i fråga har fest var och varje dag.. inte nog med det så skitar deras gäster ner utanför porten...

Av Valpen - 20 juni 2009 01:56

Jag funderar på en sak.. Eller ja, tanken har slagit mig många gånger.. Alla förväntar sig att jag ska flänga omkring å hälsa på folk runt om i landet i tid och otid..   Jag har bott där jag nu bor i snart 3 år och inte en ända släkting som besökt m...

Av Valpen - 8 juni 2009 16:35

Idag när jag skulle på ett planeringsmöte med min fotograf, som aldrig dök upp.. ovanligt? Not! Men nog får jag skylla mig själv som dyker upp helt oanmäld med en påse bullar. Men det hela resulterade i en mycket givande diskusion med Phat-Tony som o...

Av Valpen - 22 maj 2009 01:27

Om ni nån gång funderat hur olika samfund & liknande ser på just meningen Shit Happens så kommer här en rätt kul lista!   Taoism: Shit happens. Confucianism: Confucius say, "Shit happens."Buddhism: If shit happens, it isn't really shit.Zen Buddh...

Presentation

Omröstning

Har du träffat han/hon med stort H i ditt liv?
 Ja!
 Nej!
 Letar fortfarande!
 Är ingen "förhållande-människa"!
 Väljer att inte svara!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards