Alla inlägg den 5 september 2009

Av Valpen - 5 september 2009 17:09

Jag vet att jag har varit slarvig med att skriva nu under sommaren! FÖRLÅT!


Meen idag när jag var å jobbade på invigningen av en skola här i Trollhättan så fick jag höra att Andra Generationen skulle spela.. Hade aldrig tidigare hört talas om dom tidigare.. Tydligen har dom varit med i melodifestivalen som jag har ett föga intresse av.. Men men i vilket fall.. Tänkte att det kan vara kul att sett dom.. Så jag gick ut å kollade.. Det tog ca. 2 minuter så står jag och tokdiggar till deras musik.


Jag har aldrig gillat musik från balkan.. men detta?! Musik från balkan med svensk text.. DAMN!! This kick ass! Vilken partymusik!!


Andra Generationen

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du träffat han/hon med stort H i ditt liv?
 Ja!
 Nej!
 Letar fortfarande!
 Är ingen "förhållande-människa"!
 Väljer att inte svara!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards