Alla inlägg den 23 december 2008

Av Valpen - 23 december 2008 20:18

(bilden är tagen av fotograf Joachim Nywall i Trollhättan) 


Som alla nu vet så bloggade jag här tidigare om

Svenska delfin-i-människokropp-förbundet.
J
ag var snäll nog och skickade dom ett mail när detta var publicerat för jag anser att om man bloggar om ett företag eller förening så har dom rätt att demenetera eller kommentera det jag skriver. Ja nog svarade dom alltid.. Men dock inte här i bloggen utan jag skickade ett mail och påpekade att jag skrev om dom.. Här följer vår mailkorrenspondens!

2008/12/18 Jag skrev:
Då jag har valt att blogga om er så kanske det kan vara kul för er å se vad jag skriver om er i min blogg!

2008/12/23 svarar SDIMF:
Bäste "man",

Din "blogg" är uppenbarligen så populär att du inte anser dig nödgad att skicka en länk. Det var dock en missbedömning värdig en person med grova förståndshandikapp. Är du månne en sådan? Vi gissar kollektivt på ett jakande svar. Män som "bloggar" är ju dessutom säkert sexuellt inaktiva eller av mindre normöverensstämmande karaktär. Det är synd om dig. Vi tycker verkligen det. Vi önskar att du frisknar till snart. Det vore nog säkert ändå inte kul "å" se vad du lyckats knåpa ihop. Originellt av dig att "blogga" om oss för övrigt!

Många delfinkramar,

StraightDIMF


2008/12/23 svarar Valpen:
*skrattar* Well vad mitt sexliv har med min blogg att göra kan jag dock inte koppla ihop.. Vore mycket glad om du/ni kunde upplysa mig om detta! Men detta måste ju i sin tur innebära att han/hon/den/det som håller i "ekolodet" är sexuellt inaktiv, då en hemsida kan sammanställas med en blogg.. Eller ja just det.. Ni e ju "delfiner".. Han/hon/den/det kanske åker till Kolmården å sätter på delfiner titt som tätt.. eller kanske rent av har en delfin i badkaret?! Ja inte vet jag..

Sen undrar jag hur fanken ni kan påstå att jag är förståndshandikappad.. Ja ja..


Hoppas på ett svar!


*fortsättning följer*


-:REKLAM:-
Strand Comics
Fairlane TattooProtat

Presentation

Omröstning

Har du träffat han/hon med stort H i ditt liv?
 Ja!
 Nej!
 Letar fortfarande!
 Är ingen "förhållande-människa"!
 Väljer att inte svara!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards