Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Valpen - 28 augusti 2008 23:14

Natten mellan fredag & lördag, lördag & söndag kommer jag att åka med som bussvärd på bussarna i Uddevalla så ser du/ni folk med jackor som det står KRIS på så kom gärna fram å säg hej å snacka lite skit med oss. Det är bara roligt om ni vågar komma fram. Vi är inte farliga, vi bits bara på komando! 

Av Valpen - 28 augusti 2008 19:27

Det borde vara fullt lagligt att få utföra sabotage mot ett vägbygge som befinner sig precis utanför fönstret. Jag klagar inte på att dom gör iordning vägen utanför min lägenhet.. Tvärt om.. Men dom optimistiska idioterna börjar 7:30 på morgonen, och när håller dom upp med arbetet då? Jo mellan 10:00 - 13:00.. När slutar dom sen då? jo 15:00.. Idioter! Kan dom inte börja jobba 10:00 å skita i att ta långrast? Man får fanken ingen ro till att sova ut på morgonen..


Bilden är tagen från sovrummsfönstret..

Hoppas för deras egna bästa att dom börjar sent i morgon för jag måste nämligen sova ut ordentligt då jag ska jobba natt mellan fredag och lördag. Börjar dom jobba på lördag så spränger jag grävskopan efter att jag har grävt ner vägarbetarna.. Kan kanske tänka mig att gräva upp dom fram åt eftermiddagen innan jag ska jobba igen.


Borde finnas en lag som säger att i tätbebyggt område är det förbjudet att föra oväsen före 10:00 på morgonen.
Snälla politiker gör nytta för lönen nu och sluta sitta på era svettigt feta arslen och se till att jobba för att inga vägarbeten får påbörjas före 10:00 på vardagar.

Av Valpen - 28 augusti 2008 10:50

Alla bilder ni ser i bloggen har antingen jag fotograferat eller så är dom tagna av vänner till mig och jag har tillstånd att att använda dom! Ser ni en bild i bloggen och vill använda så skicka en kommentar å fråga! Jag är inte omöjlig! Andra bilder som jag använder mig av har jag tillstånd att publicera i min blogg.


Så jag förutsätter att du som läser inte bara går in och använder mina bilder som du hittar här. Upptäcker jag att mina bilder börjar spridas på nätet kommer detta leda till en rättslig process.

Så för ditt eget bästa bör du kontakta mig innan! Jag är som sagt sa inte omöjlig!

Av Valpen - 28 augusti 2008 02:38

Så ja, då var det dax att ta farväl av den varma, härliga sommaren och hälsa hösten välkommen. Klassiska tecken på att hösten nu närmar sig med stormsteg är att man redan kunnat skåda en del flyttfåglar ge sig av och träden börjar så sakterliga tappa sin gröna sommarskrud.


Regnet och blåstens tid är här. Nu är det tid att luta sig tillbaka och fundera på vad som har varit.. Tända ett ljus.. Koka sig en varm kopp te och bara njuta.


Klart slut.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du träffat han/hon med stort H i ditt liv?
 Ja!
 Nej!
 Letar fortfarande!
 Är ingen "förhållande-människa"!
 Väljer att inte svara!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards