Alla inlägg den 2 september 2008

Av Valpen - 2 september 2008 22:45

Att fylla år..

[Bilden är tagen av mig under medeltidsveckan på Gotland]


Jaha ja.. då va ännu ett år till ända av mitt liv..
Skulle jag försöka sumera livet skulle jag bara bli skrämd.

Vissa saker som skett under året önskar jag ogjorda å vissa saker önskar jag att jag fick uppleva igen. Sen finns det saker som jag önskade att jag hade hunnit med att få uppleva men det kommer nytt igen.


En sak jag funderat lite över är frågan: Hur känns det?
Vad fanken svarar man på en sån fråga?


Jo tack jag börjar vänja mig nu efter 29 år.. Men nu när du säger det så kliar det lite mellan mina skinkor, å det gjorde det inte igår.
Å det bästa av allt igår åt jag med munnen. Å vet du vad?! Det gör jag idag med.. Coolt va?


Nej nu är det bara dax för att ta nya tag.. Kämpa mot nya mål.

Några mål jag ska uppnå detta året:

* Fortsätta träna, men dock mer och oftare
* Tatuera mig
* Skaffa ett jobb jag trivs med
* Pilgrimsvandra i Sverige

* Åka utomlands

* Fjällvandra på Kroppefjäll igen
* Besöka min släkt i Norge
* Köpa ny & bättre kamera


Målen jag har satt är inte i någon speciell ordning och jag anser att dom är inte orimmliga att uppnå. Men som sagt sa man vet aldrig vad som inträffar under årets lopp. Mycket kan inträffa som man inte riktigt räknar med..

Som läget är nu så är det bara att blicka framåt, blicka bakåt gör att man bara får ångest..


Nej en stadig blick framåt och rak i ryggen.
Ja så ska jag möta mitt nya år som jag har framför mig.

Presentation

Omröstning

Har du träffat han/hon med stort H i ditt liv?
 Ja!
 Nej!
 Letar fortfarande!
 Är ingen "förhållande-människa"!
 Väljer att inte svara!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards