Direktlänk till inlägg 3 december 2008

Efterlysning

Av Valpen - 3 december 2008 20:35

EFTERLYSNING


Då jag själv är gycklare i ett riddarlag och sugen på att få visa vad jag går för vill jag sätta samman en gycklargrupp för ha kul och uppträda ihop. Jag själv jonglerar, sprutar eld och använder mig av "burning stick" och pois. Samt att jag älskar att retas med riddare för att sen åka på stryk.

Jag efterlyser 4 eller 5 personer som älskar att spexa, uppträda, göra bort sig och ha väldigt kul. Målet är att sätta samman en grupp där alla bidrar med roliga upptåg. Vi kommer att jobba självständigt som grupp men även ha ett tätt sammarbete med riddarlaget där jag är medlem och eventuellt uppträda på deras riddarspel.


Du som söker bör bo i Vänersborg, Uddevalla, Göteborg med omnejd då vi kommer ha våra träningar i Trollhättan.. Berätta lite om dig själv och vad du kan samt bifoga en bild på dig själv!
Då dom flesta gycklargrupper består av killar vore det jätteroligt om även tjejer söker.


När jag valt ut 5 eller 6 personer ser vi alla till att stråla samman på en fika och känner av stämmningen och känns allt bra så är målet att bilda en förening och sedan börja träna för att senare börja göra reklam för att vi finns och sedan ut och uppträda!


Kläder som vi kommer att använda oss av kommer vi få hjälp med att sy upp!


Om detta låter som en galet kul grej så tycker jag verkligen att du ska söka till gruppen!


Skicka ett mail till: valpbloggen@live.se

Märk mailet med rubriken: Gycklarna i Väst


-:REKLAM:-


Strand Comics
Protat  
 
Ingen bild

Ånk-el

5 december 2008 11:37

Morsning från en bibblaburk, still no internet ätt håme. BBB, say no more...

 
Jinxiz

Jinxiz

13 december 2008 10:54

Jag känner en kille i trollhättan som älskar att spexa och spruta eld, jag skulle kunna fråga honom om du vill ? :)

http://jinxiz.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

14 december 2008 21:43

Hej! Vart har du tagit vägen? Hoppas allt är okej!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Valpen - 5 september 2009 17:09

Jag vet att jag har varit slarvig med att skriva nu under sommaren! FÖRLÅT!   Meen idag när jag var å jobbade på invigningen av en skola här i Trollhättan så fick jag höra att Andra Generationen skulle spela.. Hade aldrig tidigare hört talas om dom t...

Av Valpen - 13 juli 2009 02:23

har vi i huset förutom ett störande litet moment.. Personenerna som inte vet vad ordet respekt betyder borde verkligen gå en kurs eller något.. Sällskapet i fråga har fest var och varje dag.. inte nog med det så skitar deras gäster ner utanför porten...

Av Valpen - 20 juni 2009 01:56

Jag funderar på en sak.. Eller ja, tanken har slagit mig många gånger.. Alla förväntar sig att jag ska flänga omkring å hälsa på folk runt om i landet i tid och otid..   Jag har bott där jag nu bor i snart 3 år och inte en ända släkting som besökt m...

Av Valpen - 8 juni 2009 16:35

Idag när jag skulle på ett planeringsmöte med min fotograf, som aldrig dök upp.. ovanligt? Not! Men nog får jag skylla mig själv som dyker upp helt oanmäld med en påse bullar. Men det hela resulterade i en mycket givande diskusion med Phat-Tony som o...

Av Valpen - 22 maj 2009 01:27

Om ni nån gång funderat hur olika samfund & liknande ser på just meningen Shit Happens så kommer här en rätt kul lista!   Taoism: Shit happens. Confucianism: Confucius say, "Shit happens."Buddhism: If shit happens, it isn't really shit.Zen Buddh...

Presentation

Omröstning

Har du träffat han/hon med stort H i ditt liv?
 Ja!
 Nej!
 Letar fortfarande!
 Är ingen "förhållande-människa"!
 Väljer att inte svara!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards