Direktlänk till inlägg 19 december 2008

Sex galna sexhistorier

Av Valpen - 19 december 2008 01:54

Det är den brittiska tidningen The Mirror som har listat de mest udda platserna där folk har blivit ertappade med att ha sex. Här är ett axplock, läs och inspireras av kreativiteten...

I rättssalen
Oklahoma 2006: Vittnen rapporterar att en domare, under pågående rättegång, använder en penispump - minst fyra gånger och blottar sig minst 15 vändor inför juryns ögon.
 
I kyrkan
Cesena, Italien: Det var ingen vanlig bikt som pågick i biktbåset den gången. Besökarna som kommit för att delta i morgonmässan blev rejält störda och chockade av paret som hade en helt egen akt i kyrkans mest privata kammare.

På en polisbil - med poliser i...
Att ha sex offentligt kanske inte räcker som trigger, det här paret ville ha lite extra krydda och valde att lägga akten på polisbilens tak. Vad de inte visste var att poliserna fortfarande satt kvar i sitt tjänstefordon. Antagligen satte de munkarna i halsen när det holländska paret skred till verket på biltaket.
 
Efter att ha bett paret avsluta aktiviteten med motiveringen att fordonet måste stå redo för utryckning, lommade de kärlekskranka paret iväg. Kanske för att avsluta akten någon annanstans, det förtäljer inte historien.

På flyget
Det första försöket till samlag på höga höjder skedde 1916, men det slutade med en flykrasch. (Är det därför det kallas cockpit?).

På banken
Fransmännen är inte de som backar på en nyp i första taget, inte ens när de är på bankärenden. Det här paret ville göra fler transaktioner än de som bankboken tillät, och skred till verket när de upptäckte att det var helt ensamma på bankens kontor.

En grupp ungdomar på gatan utanför, givetvis utrustade med mobilkameror, kunde lugnt dokumentera aktiviteterna.

På tågrälsen
Ett sydafrikanskt par tyckte att tågrälsen var ett ypperligt ställe för en kärleksförklaring. När tågets förare, som skulle köra ut från stationsområdet, signalerade och skrek att de skulle flytta sig, valde de dessutom att avsluta akten i lugn och ro innan de makade på sig.

Kreativiteten vet inga gränser, eller vad sägs om mannen som, i brist på annat, valde att ha sex med ett trädgårdsbord?

I mars 2008 får polisen ett larm om att en man gör mer än bara fikar i sin trädgård. Det är Art Price Jr som kopulerar med sitt trädgårdsbord för fjärde morgonen i rad. Hans granne har den goda smaken att spela in allting, för att dela med sig av bevisen till polis och myndigheter.

På filmen kunde polisen tydligt se Price spritt språngade naken i full färd med att penetrera hålet i metallborder där parasollet normalt sitter. Morgonstund har guld i mun...


-:REKLAM:-
Strand Comics
FairLane TattooProtat

 
 
Kyssar

Kyssar

19 december 2008 02:16

Tack för kommentaren :D

Jag kan hålla med dig, fast jag har blivit sjutk less på att jaga :)

http://kyssar.bloggagratis.se

 
sophiejohansson

sophiejohansson

19 december 2008 02:17

Haha, helt sjukt!

http://misss.bloggagratis.se

 
trollpackan

trollpackan

19 december 2008 06:38

Ja, tarot är kul och det brukar stämma;)

Hmm...får man ha reklam här på Bloggagratis? Trodde inte det..

Ha en skön fredag!

http://trollpackan

 
Ingen bild

Ånk-el

19 december 2008 15:39

Folk är konstiga, som undertiteln på min blogg säger. Apropå det så finns två nya inlägg, så hoppa över dit och läs nu! :-)

 
Ingen bild

Nilla

27 december 2008 11:55

LOL =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Valpen - 5 september 2009 17:09

Jag vet att jag har varit slarvig med att skriva nu under sommaren! FÖRLÅT!   Meen idag när jag var å jobbade på invigningen av en skola här i Trollhättan så fick jag höra att Andra Generationen skulle spela.. Hade aldrig tidigare hört talas om dom t...

Av Valpen - 13 juli 2009 02:23

har vi i huset förutom ett störande litet moment.. Personenerna som inte vet vad ordet respekt betyder borde verkligen gå en kurs eller något.. Sällskapet i fråga har fest var och varje dag.. inte nog med det så skitar deras gäster ner utanför porten...

Av Valpen - 20 juni 2009 01:56

Jag funderar på en sak.. Eller ja, tanken har slagit mig många gånger.. Alla förväntar sig att jag ska flänga omkring å hälsa på folk runt om i landet i tid och otid..   Jag har bott där jag nu bor i snart 3 år och inte en ända släkting som besökt m...

Av Valpen - 8 juni 2009 16:35

Idag när jag skulle på ett planeringsmöte med min fotograf, som aldrig dök upp.. ovanligt? Not! Men nog får jag skylla mig själv som dyker upp helt oanmäld med en påse bullar. Men det hela resulterade i en mycket givande diskusion med Phat-Tony som o...

Av Valpen - 22 maj 2009 01:27

Om ni nån gång funderat hur olika samfund & liknande ser på just meningen Shit Happens så kommer här en rätt kul lista!   Taoism: Shit happens. Confucianism: Confucius say, "Shit happens."Buddhism: If shit happens, it isn't really shit.Zen Buddh...

Presentation

Omröstning

Har du träffat han/hon med stort H i ditt liv?
 Ja!
 Nej!
 Letar fortfarande!
 Är ingen "förhållande-människa"!
 Väljer att inte svara!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards