Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Valpen - 21 februari 2009 15:57

Har gått å varit förkyld sedan veckan innan jul.. Skiten blossade aldrig ut ordentligt eller gav med sig.. Tills för en vecka sedan så, tro det eller ej så tillfrisknade jag och började sakta men säkert återhämta mig.. Men vad händer i måndags? Jo jag vaknar med stans magknip, vilket resulterar i marathon till toan.. Som tur e kräks jag inte utan det e arslet som sagt upp sig som kamrat.. *SUCK* I fredags kände jag mig okej så jag kunde släpa mig till jobbet.. Trodde äntligen att jag var fri från detta helvete. Men icke sa nicke.. Efter lunchen brakade skiten loss igen å det var bara att släpa sig hem vid 16 igen.. Idag har allt varit bra tills jag var iväg å köpte pizza.. 3 tuggur sen sa det stop..


MEN WTF.. Jag vill lixom gå UPP i vikt.. inte rasa neråt på viktskalan..

Presentation

Omröstning

Har du träffat han/hon med stort H i ditt liv?
 Ja!
 Nej!
 Letar fortfarande!
 Är ingen "förhållande-människa"!
 Väljer att inte svara!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards