Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Valpen - 23 februari 2009 12:54

Antog en utmaning av Truddelutt

Skickar den vidare till alla som vill!



1. Vad ville du bli när du var liten?

 Stålmannen

2. Vad blev du?

 Sopgubbe

3. Samlar du på något?

 Snaps/nubbe/cherry & likörglas 

4. Vem skulle du vilja slå på käften, alt. skicka en brevbomb till? Orsak?

 Personerna som mördade min farbror.. MEN det räcker med att dom får leva med hans liv på sina samveten! 

5. Vem skulle du vilja krama? Orsak?

 Alla mina vänner!

Varför? För att dom är just mina vänner!

6. Hur ofta ljuger du?

 Sällan

7. Vad var det bästa som hände i går?

 *funderar* Hade bara marathon till muggen 3ggr 

8. "Säffle...på vägen till Provence". Är det en bra slogan?

 Hahahaha Nope!

9. Kan du jonglera med tre bollar?

Ja! Jag är ju medlem i Huldas Pojkar

10. Vad är det godaste du har i kylskåpet just nu?

 MJÖLK!

Presentation

Omröstning

Har du träffat han/hon med stort H i ditt liv?
 Ja!
 Nej!
 Letar fortfarande!
 Är ingen "förhållande-människa"!
 Väljer att inte svara!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards