Alla inlägg den 7 november 2008

Av Valpen - 7 november 2008 01:13

Har insett att jag är en "gamejunkie"!

Problemet med mig är att jag kan ju inte bara hålla mig till ett enda spel tills jag tröttnar på det.. Nej nej.. Utan nu har jag 10 spel installerade sammtidigt just för att jag INTE ska tröttna på dom.


Vilka spel har jag som jag varvar mellan då?

* Slaget om Midgård - Härskarringen (Fantasy)
* Heroes of might and magic IV (Fantasy)

* Sudden Strike II (Krig & strategi)

* SWAT II (Polis & strategi)

* SWAT III - Elite Edition (Polis & strategi)
* Counter Terroris, Special Forces - Fire For Free (Krig & strategi)

* Battlefield 1942 (Krig & strategi)

* Battlefield Vietnam (Krig & strategi)
* Medal of honor - Allied Assult (Krig & strategi)
* Command & Conquer - Generals (Krig & strategi)

Får nog klassa mig själv som skjutgalen kanske?

Som jag sa till en polare för en tid sedan:
Jag: Nä, nu ska jag ta och skjuta lite terrorister innan jag ska sova.
Han: Ja, det är ju oxå en form av terapi, skjut på!

Presentation

Omröstning

Har du träffat han/hon med stort H i ditt liv?
 Ja!
 Nej!
 Letar fortfarande!
 Är ingen "förhållande-människa"!
 Väljer att inte svara!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards