Alla inlägg den 19 november 2008

Av Valpen - 19 november 2008 00:40

Jag fattar inte varför jag envisas med att bita mig kvar vid msn.. Det är ju ett program som är fullständigt värdelöst. Tacka vet jag SKYPE eller det hederliga programmet ICQ! Dessa strular aldrig och har aldrig massa buggar som muppar sig.

Tänk om alla kunde kliva över till SKYPE istället så man slipper skit-msn.. Det vore så underbart att se Microshit bli tvungen att skrota sitt flaggskepp.
Drömmen vore om Bill Gates skulle bli tvungen att begära Microsoft i konkurs. Men tyvärr kommer det nog aldrig att inträffa.

Jag är ingen förespråkare till MAC men eftersom att det inte verkar se bättre ut så lutar det åt att jag oxå kommer att vika mig och faktiskt skaffa en laptop som absolut inte är med Microsofts produkter.

Sen kanske man ska ha i åtanke att det inte är Bill Gates som är grundaren till Microsoft utan han har köpt idén av 2 bröder som kom på detta långt innan Bill Gates ens kunde stava till Microsoft.. Så han har alltså gjort sig rik på någon annans uppfinning.. Duktig idiot!


-:REKLAM:-


            FairLane TattooFairlanetrading

Presentation

Omröstning

Har du träffat han/hon med stort H i ditt liv?
 Ja!
 Nej!
 Letar fortfarande!
 Är ingen "förhållande-människa"!
 Väljer att inte svara!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards