Alla inlägg den 30 november 2008

Av Valpen - 30 november 2008 23:57

Antar utmaningen från Truddelutten:


Regler

1. Skriv ut reglerna på din blogg.

2. Svara på de sex 8-listorna.

3. Tala om för dem du vill utmana att de är utmanade på deras bloggar..

OBS! Ingen inbördes ordning i någon av listorna.


8 favoritprogram på tv

1. Scrubs - Underbar sjukhushumor

2. I ditt ansikte - Humorprogram med Magnus Betnér
3. Nyheterna

4. Cityakuten

5. Dokumentärer om WW2

6. COPS

7. Simpsons

8. Family guy


8 saker jag gjorde i går

1. Rakade mig.

2. Duschade.

3. Klädde på mig.

4. Gick ut med hunden.

5. Åt mat.

6. Klädde av mig.

7. La mig i sängen.

8. Bloggade.


8 saker jag ser fram emot

1. Rammsteins turné nästa år

2. Volbeatkonsert i Gbg i år.

3. The Sisters of Mercy på Frushuset nästa år

4. Att julen snart är över.

5. Att åka pulka

6. Pilgrimsvandra

7. Träna mera

8. Att få åka tillbaka till NY.


8 Favoritrestauranger

1. MAX.

2. Pizzeria Hollywood.

3. Pizzeria Aréna.

4. Golden Flower - Thairesturang

5. HOOTERS i New York.

6. Stål Verket.

7. Villa Stranna

8. Buttlers


8 saker på min önskelista

1. Ett körkort.

2. En bil

3. Resa jorden runt

4. Flytta "hem" till Norge

5. MC kort

6. En MC

7. Ekonomiskt oberoende

8. En ny laptop.


8 personer som jag utmanar
De som gillar listor får anta utmaningen. Meddela mig gärna när du är färdig så att jag kan komma och läsa.


-:REKLAM:-

Strand Comics

FairLane TattooProtat

Av Valpen - 30 november 2008 23:14

Hoppade in på min blogg för att skumma av mina länkar och vad får jag se?
Truddelutten har gett mig en liten utmärkelse för att hon gillar min blogg. Ett stort tack för den!

Utmärkelse 


Då är meningen nu att jag ska skicka denna vidare till 8 bloggar.. Men problemet är att jag läser väldigt många bloggar som jag tycker är bra!
Men mina absoluta favoritbloggare som jag vill ge denna utmärkelse är:


Emelinda
Jinxiz
Kakan
Tinizen
Trulsan
Lillasyster

Yvonne & Truddelutten redan fått sina utmärkelser så blir det "bara" 6 stycken som får den av mig!

-:REKLAM:-

Strand Comics

Fairlane TattooProtat

Presentation

Omröstning

Har du träffat han/hon med stort H i ditt liv?
 Ja!
 Nej!
 Letar fortfarande!
 Är ingen "förhållande-människa"!
 Väljer att inte svara!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards