Alla inlägg den 22 november 2008

Av Valpen - 22 november 2008 01:50

Jag sympatiserar absolut inte med främlingsfientliga åsikter!

Ligger här i sängen å vrålar av skratt..
Låg å slösurfade och sökte på kul efter "Pink Swastika" på google.. Jag & några polare skojade nämligen för några år sedan om att vara Nazist & homosexuell och vilket namn dom då skulle ha.. Vi kom fram till att dom skulle heta just "Pink Swastika" och detta var menat som en kul grej från vår sida..


Men döm om min förvåning dom existerar.. När jag läste att dom fanns redan under ww2 trodde jag att jag skulle sätta ölen i halsen.. Men det som är verklig humor är att dom fortfarande existerar.. Ja att nazismen fortfarande existerar är tyvärr inget nytt, men just "PS". Snacka om hycklare hela bunten..

Det är ungeffär som om KKK skulle skaffa en undergrupp med färgade å kalla den för "Dark"-KKK!

Nej detta är verkligen humor på hög nivå!

Av Valpen - 22 november 2008 00:07

Hej!


Välkommen att gå med i Sveriges första demonstrationståg på internet. Anledningen är att våra styrande politiker överväger att införa marknadshyror. Det kan innebära att upp till 70.000 människor som bor i hyreslägenhet blir tvungna att flytta.


Men än är inget beslutat och du har fortfarande möjlighet att påverka politikerna. De behöver veta att deras planer oroar många. Du kan visa att vi är många som vill ha ett system där hyresgästerna är med och förhandlar om hyresnivån. Det är ett enkelt sätt att göra sin röst hörd. Gå med du också!


Med vänlig hälsning Hyresgästföreningen


hgf

Presentation

Omröstning

Har du träffat han/hon med stort H i ditt liv?
 Ja!
 Nej!
 Letar fortfarande!
 Är ingen "förhållande-människa"!
 Väljer att inte svara!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards